Category: Musik | 2013-05-03 | 00:06:23

Låtnamnen på den kommande EPn

1. Till I Break
2. Forgive me
3. Coming Home
4. Cover Girl part II

Postat av: :))

http://www.posh24.se/heta_nyheter/eric_saade_blir_programledare_i_eurovision_song_contest

2013-05-08 @ 16:14:49
Postat av: Sofie

Hej jag undrar vad Eric bodde i kattarp! Alltså vilken gata och vilket nummer på huset! Och PS!!! älskar verkligen din blogg du är fantasktiskt och helt undebar, du är nästan som en idol för mig och ända sen du skaffade bloggen har jag läst den och tycker du och din blogg är underbara! Hoppas du fortsätter att blogga för det skulle vara väldigt tråkigt om du slutadee! Skulle sakna dig och din blogg! Kram <3

Svar: Hej! Han bodde på Slipersgatan 10.
Åååh vad glad jag blir! Vad söt du är!
Kram på dig!

/Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2013-05-15 @ 19:54:53

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: