Category: Videoklipp | 2013-11-21 | 21:51:00

Bergs bärbara talkshow

 
Missade ni Bergs bärbara talkshow eller vill ni se avsnittet en gång till? Inga problem. Det kan ni göra här
Själv tyckte jag att det var ett roligt och lyckats program. Jag satt och garvade som bara den flera gånger. Vissa saker tar alla upp i intervjuer med Eric, vilket kan vara lite uttjatat eftersom man redan vet exakt vad Eric kommer att svara, men i övrigt tyckte jag det var roligt. Det var kul att få se lite mer av hur det såg ut där dom repade inför Ladies Night och att man fick veta lite saker som man inte redan visste i intervjun. Vad tyckte ni om programmet? Vad tyckte ni var roligast/bäst? :)

Postat av: girl

Just awesome and really fun program :) Eric dance really well as always and looked super cute ;)<3

2013-11-22 @ 13:14:44
Postat av: Sofie

Det var ett jättebra program. Skrattade flera gånger. Speciellt vid Eric Säd och hans Hotmail.

2013-11-22 @ 16:08:25
Postat av: Mathilda

När han berättade att en person ropat upp honom på scen en gång genom att säga Eric "Säd" Haha! Har nog inte skrattat så mkt på länge!

2013-11-22 @ 16:33:00
Postat av: saadelover

jag tyckte det var väldigt kul. kunde inte sluta skratta :D kan också tycka att man ställer samma frågor. men jag hoppades verkligen att Eric skulle vinna danstävlingen. han har verkligen sköna moves ;))

2013-11-22 @ 17:02:46
Postat av: Ewa

Eric är en fantastisk, naturbegåvad, beundransvärd sångare, låtskrivare, har en superintelligent humor plus annat, som man VERKLIGEN blev underhållen av nu.
Han är ju verkligen "KUL" samt i Schulman Show sist, man blir så varm inombords.
Han har glädjande nog en järnvilja för kvalitet, precision inför presentation, vilket är bra för en föreställning!
Quality is business!
Detta gillar jag verkligen och många med mig, är jag säker, i dagens samhälle!
Vi saknar många som honom, vad gäller ledarskap i olika branscher!
Nästa stora promotion av Eric, vill jag gärna höra minst 8-10 instrument med kör, som är MAX-FYLLD av hans härliga musik/toner, inte avskalat.
Akustisk musik är fint, men detta behöver man inte presentera, p g a att någon småsint person i sitt karriärslut eller någon som inte riktigt lyckats i sin sångkarriär, sagt att Eric inte kan sjunga!

Detta småsinta finns sorgligt nog i vårt land, men i andra länder, blir man hyllad i åratals glädje av någons sång/melodi, som t ex Tyskland, England, Nederländerna etc och många andra länder.
Där hyllar man favoriter i åratal, vilket är en helt annan mentalitet än i vårat land (tro mig jag har bott i dessa länder).

Det är är bara att plocka upp "acustic versions" av Erics nedanstående låtar,
behöver han bevisa mer, vilken ENASTÅENDE röst han har och vilken artist han är?

http://www.youtube.com/watch?v=SGUdhj7tN30
http://www.youtube.com/watch?v=f4vkGLn7D18
(performed for the Royal Swedish Family, just listen to this marvellous voice!!! And ALIVE!!!)

Eric är och förblir den fantastiske sångare/musiker han är och jag beundrar hans engelsk-amerikanska uttal, för den är så snygg, låter så naturligt och otroligt bra, både i tal och sångteknik,om man skall jämföra med andra, i samma bransch som honom (bevis på quality).

Hans kroppsspråk är "swag", när han går, dansar eller rör sig, så är det något speciellt fint och glädjande positivt och detta har BARA, Eric!

Hans klädstil, utvald av honom, är även den, SÅ snygg och "stylish" så att andra s k "stars" tar efter.
Eric's appearance, is always at the best and so may it be!

2013-11-22 @ 23:55:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: