Category: Bilder | 2013-11-26 | 20:26:24

Rakad

 
Verkar som att Eric rakade bort skägget/stubbet efter Ladies Night som jag skrev ;) Jag tycker att Eric var riktigt snygg i stubb, men jag måste nog säga att jag föredrar utan trots allt. Det känns mer som Eric utan. Men självklart gör han som han själv vill. Huvudsaken är att han själv trivs och känner sig bekväm :) Tyckte dock att det var roligt att han provade att ha stubb så vi fick se hur han ser ut i det också :) Tycker ni att det var rätt eller fel att han rakade sig?

Postat av: girl

I think when Eric does not have a beard, he's cute when he has it, he is a handsome:)

2013-11-27 @ 15:43:10
Postat av: saadelover

som sackt det är Erics val. men jag tycker att han är snygg i vilket som.

2013-11-28 @ 16:01:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: