Category: Spelningar/Signeringar | 2013-10-22 | 18:00:00

Datum för signeringar att hålla koll på

 
Nu till helgen kommer Eric att ha sina två sista signeringar för albumet Forgive Me. Eric kommer även framföra några låtar på plats innan själva signeringen. Om ni inte redan har köpt skivan, kan ni göra det på plats innan ni går upp till Eric för att få den signerad. Den kostar strax över hundralappen. Tyvärr kommer jag inte kunna gå på någon av stoppen, så se till att njuta åt mig också! ;) 

Postat av: Nadja

Finns det något annat man kan köpa där av hans saker? Ska nämligen dit på lördag i Kristianstad och japp :)

Svar: Jag tror dom bara kommer att sälja skivan, men det brukar vara lite olika.
ericsaadedaily.blogg.se

2013-10-22 @ 22:04:57
Postat av: Elsa

Ska du till Uppsala när Eric är på ladies night där? Alltså ska du stå utanför arenan och vänta tills han kommer ut? :) tacksam för svar Celine <3

Svar: Nej, det har jag inte tänkt att göra. Då Eric känner igen mig och vet vem jag är skulle jag tycka det var pinsamt. Som att jag är jätte desperat. Dessutom känner jag inte för att åka så långt och stå ute och frysa om jag inte ens vet om jag kommer få träffa honom eller inte. Helst av allt skulle jag vilja se showen! Om man inte har träffat Eric innan eller inte många gånger tycker jag att det kan vara värt att försöka träffa honom :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-10-22 @ 22:10:37

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: