Category: Övrigt | 2013-10-26 | 16:53:00

Dreams

 
Det var helt fantastiskt att få se dessa två bilder från när Eric var liten när han drömde om att en dag få bli artist och idag veta att han uppfyllt det och lever sin dröm. Det är svårt att förklara hur det kan betyda så mycket för mig att få se Eric leva sin dröm, för det finns inget bättre än att se hans leende, hur lycklig han är och hur mycket han trivs när han står på scen. Jag tror att det har att göra med att Eric är en förebild för mig. Jag har fått följa med på hans resa och sett hans utveckling från Manboy i Melodifestivalen till där han är idag. Det är helt fantastiskt. Alla har vi drömmar och Eric får mig att fortsätta kämpa och inte ge upp för att jag en dag ska nå mina drömmar. Genom att ha sett hans resa och när han ena gången efter den andra fått och får uppfylla sina drömmar får det en själv att fortsätta kämpa för sina drömmar. Han får en att inse att ingenting är omöjligt. Om man vill något tillräckligt mycket, så kommer man att att ta sig dit. Man kommer få kämpa mycket, men det kommer vara värt det i slutändan. Det känns också underbart att jag har varit en del av hjälpen till att Eric fått uppnå sin dröm. Att jag är en av dom som tagit honom dit han är idag. För så är det faktiskt. Vi har alla hjälpt Eric att uppfylla sin dröm. Precis som han sjunger och säger "without you I'm nothing".

Postat av: Sofie

Jättefint skrivet:)

Jag har också följt hans resa sen han var med i Melodifestivalen 2010.Otroligt stolt och lycklig över att vara en av Eric Saades fans

2013-10-26 @ 18:35:35
Postat av: saadelover

haha:D lite desa vu bilder va;D

2013-10-28 @ 16:12:31

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: