Category: Tävlingar | 2013-10-15 | 16:43:43

Paket från Team Saade


 
 
Det är inte varje dag man får paket av Lingman & Co. och Eric... När jag kom hem hittade jag detta paketet i brevlådan. Som ni alla säkert vet vann jag fototävlingen på communityn, där min bild blev utvald av Eric själv till den bäst tagna under Coming Home Tour. Känns helt sjukt. Är så otroligt glad över att Eric har sett mina bilder. Betyder sjukt mycket för mig. Blev ännu mer överraskad när jag också såg att jag hade fått en t-shirt och klistermärken när jag öppnade paketet, vilket jag inte visste att jag skulle få. Tack än en gång Lingman & Co. och Eric för detta fantastiska pris!

Postat av: emelie öland

grattis lyllo!;)

Svar: Taaack!
ericsaadedaily.blogg.se

2013-10-15 @ 17:22:15
Postat av: Lisa

Hej! Är det så att man måste ha köpt Erics skiva för att få den signerad? ( syftar på hans "signerings turné) eller kan man typ bara ha med sig eget papper och penna typ?

Jättebra blogg! :)

Svar: Du måste tyvärr ha köa skivan, men om du redan har en skiva hemma går det bra att ta med den. Du behöver alltså inte köpa en ny på plats.
ericsaadedaily.blogg.se

2013-10-16 @ 19:20:25

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: