Category: Övrigt | 2013-09-14 | 09:30:22

Boken till Eric

 
 
 
 
Jag har fått många frågor gällande när inlägget om boken vi gav Eric kommer upp här på bloggen. Nu hade jag äntligen tid att sätta mig ner och göra det. Sjukt kul att det var så många som skickade in texter och ville vara med på boken. Tyvärr hann jag inte ta fler bilder på boken än dom som är här ovan. Vi satt och skrev ner alla texter konstant ända från när vi klev på tåget i Stockholm till sista minuten innan vi träffade Eric och gav den. Han blev i alla fall jätte glad! Hittade en bild på Instagram där en tjej hade råkat ta en bild precis när vi hade gett Eric boken. Vi lyckades även filma när vi gav den, så ni kan se hur Eric reagerade. Tack igen för att ni ville vara med!

Postat av: emelie

aså gu va guligt

2013-09-26 @ 16:58:18

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: