Category: Spelningar/Signeringar | 2013-09-13 | 00:53:12

Copenhagen

 
 


 
 
 
 
Vilken dag det var i Köpenhamn alltså. Måste börja med att säga att jag aldrig har varit med om bättre insläpp. Det var så välorganiserat och vakterna behandlade oss för en gångs skull med respekt. Tummen upp för det! Själva konserten var hur grym som helst. Det var kul att det var inomhus för att få lite variation, då det nästan alltid brukar vara utomhus. Det var på ett litet ställe med inte så jätte mycket folk, vilket var skönt. Men dom fansen som var där var helt galna, vilket var sjukt kul. Det var ju första gången dom flesta såg Eric, vilket gjorde att det blev en härlig stämning och alla var taggade. Hela konserten kändes så avslappnad på något sätt. Eric gjorde många spontana saker under konserten, vilket gjorde det roligare då man annars vet precis vad som ska hända. En av alla spontana sakerna han gjorde var att kyssna min hand mitt under en låt från scenen! Finland i repris? Haha. Eric är bara för söt alltså. Efter konserten fick jag möjligheten att träffa honom en snabbis. Det var rena kaoset dock, då folk stod som packade sillar runt Eric så det nästan var omöjligt att komma fram. Jag lyckades dock till slut, så jag och Theres fick chansen att lämna boken med alla era texter till honom. Det kommer komma upp inlägg senare med bland annat en video och bild när vi lämnar boken och en video på en flashmob som var innan konserten. Dock har jag inte tid att lägga upp allt detta nu, då jag beger mig till Norge imorgon för att åka på turnéavslutningen för CHT! Ses vi där?


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: