Category: Erics liv | 2014-05-11 | 10:48:33

Eric på Justin Timberlakes konsert

 
Eric och Justin Timberlske i en och samma bild! Som ni kanske har sett på Twitter hade Eric the night of his life igår. Jag är så obeskrivligt glad för Erics skull. Att han äntligen har fått se den artisten som han mer eller mindre avgudar och dessutom fick ta i hans hans. Måste kännas overkligt för honom. Jag såg Eric efter konserten och jag har nog aldrig sett en människa så glad i hela mitt liv. Han svävade verkligen bland molnen. Han kunde inte stå still utan stod och hoppade och kunde inte sluta prata. Men Erics kväll tog inte slut där. Han var även på efterfesten på Rose efter konserten. Ni kan läsa om det här!

Postat av: sevda

glad för hans skull att han äntligen fick se honom tycker också om Justin Timberlake

2014-05-11 @ 13:35:51
Postat av: lisa

Har du träffat honom och fick prata med honom? Med vem har han varit där?
Men vad kul att höra om det! Han är alltså också bara en person som tycker om stars än vi gör. Vad grymt!

2014-05-11 @ 23:23:52
Postat av: emelie

nu vet han hur jag är efter en av Erics konsärer. LOL :D so happy for him.

2014-05-12 @ 17:05:06

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: