Category: Bilder | 2012-06-25 | 15:47:05

Photoshoot

 
 
Hmm... Vad kan dessa bilder vara för? 
 
//Celine

Postat av: Anonym

Lika söt som alltid Älskar dej eric saade har varit på nästan ALLA dina konsärer(stavning)popexplotion Man boy som du sjöng i kristianstad för några år sen allsång på gränsen ja Typ alla Älskar dej eric saade Du är så sjukt söt och snygg och snygg tjej du har på gång hihi men hon verkar jätte snäll och söt hoppas du har det bra !!!! ♥ ♥ Och älskar Nya låten;imagine; Skit bra jobbat!!!!\\alexandra ♥

2012-06-25 @ 19:18:25
Postat av: Alexandra

Lika söt som alltid och söt tjej du har på gång hihi Celine eller vad hon heter verka jätte söt ♥ och snäll.Och sista saken JÄTTE BRA JOBBAT MED IMAGINE Jag menar det riktigt bra lyssnar på den hela tiden när jag e inne på datan sjukt bra du är min favorit ERic sadde älskar dej och bra framträdande i malmö på popexplosion du är jätte duktig!!!! \\Alexandra Hhih

2012-06-25 @ 19:22:29
URL: http://ericsaadedaily.Blogg.se
Postat av: Alexandra

Lika underbar som alltid.Men fin tjej du har på gång hihi jätte glad för din skull och jag är ditt störta fan jag LOVAR.Och Imagine är super bra hihi vilken hit asså. Men vill se dej uppträda igen sist va på tv på allsång på gränsen men på riktigt popexplosion i malmö Tack för ett underbart uppträdande kmr alltid vara ditt fan till 100% Du är bara för söt snygg och snäll det är däeför jag älskar dej du e dej själv det e inte så lätt när man e sveriges Justin bieber men jag tycker du klarar det bra Älskar dej!!\\ Alexandra !!

2012-06-25 @ 21:59:56
URL: http://ericsaadedaily.Blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: