Category: Artiklar | 2013-02-19 | 16:45:00

Hon pekas ut som Saades tjej

Eric Saade publicerade bilder från sin semester med en okänd brunett. Då vaknade fansens nyfikenhet till liv. Nu pekas en 18-årig kvinna ut som flickfavoritens nya flickvän.


 

”There's a babe right in front of me! Haha just saying #hotterthanfire” instagrammar Eric Saade hemlighesfullt.”Vem är tjejen?” undrar nu flera av hans fans. Nu har den 18-åriga kvinnan på fotona lagt ut flera bilder på sin Instagramsida med samma vy. Där ser man henne befinna sig i en solstol intill en ung manskropp vid samma soliga semesterort som Saade befinner sig. 

"Har sagt att de är tillsammans"
En av kvinnans porträtt har Saade kommenterat med en smiley i form av en slängkyss, på en annan skriver han ”Baby...” och på en tredje bild av henne skriver han Beautiful girls.

– Det finns flera bevis på Instagram där de skriver till varandra och hon har lagt upp en bild där de pussar varandra. Hon har sagt till flera att de är tillsammans, säger en källa till Nöjesbladet som menar att de två faktiskt är ett par.

Söker inspiration till ny musik
Molly Sandén och Danny Saucedo var på allas läppar när de för några dagar sedan offentliggjorde att de är ett par. Sandéns ex Eric Saade svarade skriverierna genom att twittra ordet "mediehoror” följt av ”Han är nummer två! Som vanligt!”. Han fick sedan förklara sina Twitterattacker i ett öppet brev på Facebook.

”Molly är en jättestor del av mitt liv, och det kommer hon fortsätta vara, och det vet hon om! Media skriver att jag kallat det nya kärleksparet för media horor. Nja... Jag kallade media för horor. Stor skillnad! (Jag var uppenbart arg för att alla bombade mig med frågor) Jag förstår nu att det misstolkades”, skrev han bland annat.

Eric Saade begav sig efter händelserna till en paradisort utomlands för att få inspiration till ny musik, men han är alltså inte ensam. På flera bilder syns den unga kvinnan vid hans sida. 

Nöjesbladet har försökt att komma i kontakt med både kvinnan och Eric Saade för en kommentar men utan resultat.

Källa



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: