Category: Melodifestivalen | 2011-03-12 | 22:29:43

Eric Saade vann Melodifestivalen

Eric Saade är populärast - både hos juryn och svenska folket.
Med låter "Popular" ska han nu representera Sverige på Eurovision.
- Nu ska vi spränga Düsseldorf också, säger en överlycklig Saade efter vinsten.
Den favorittippade Eric Saade tog hem segern i Melodifestivalen 2011. 
Den överlycklige segrare ville tacka alla som röstat.
- Jag skulle vilja fira med svenska folket, jag kan inte ens beskriva min kärlek med dom, säger han till SVT.
Eric Saades låt "Popular" fick både flest röster av folket och flest poäng från juryn. Nu ska han fira segern med sina nära och kära. 
- Tack så mycket för varenda röst jag har fått, utan er är jag ingenting, hälsar han till tittarna.

//Malin, Marina och Celine.
Länk.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: