Category: Pop Explosion - Vårturné 2012 | 2012-10-21 | 02:15:00

Eric, Without You I'm Nothing

Den här kvällen har verkligen varit obeskrivlig. Helt underbar. Jag finner inte ens ord. Jag tror aldrig jag har gråtit och skrikit av glädje så mycket under en och samma kväll som jag gjorde idag. Det finns verkligen ingen annan som kan få mig så glad och lycklig som Eric. Det är verkligen helt sjuk hur mycket den killen betyder för mig. Han har verkligen lyst upp mitt liv. Det är som fullbordat. Att just jag har fått den möjligheten att se, träffa och prata med Eric så många gånger som jag har fått göra är helt amazing. Det går verkligen inte att hitta en bättre förebild och idol än Eric. Folk som inte är fans av Eric, går verkligen misste om något stort! Dom kommer aldrig kunna förstå kärleken som finns... Jag kan verkligen inte ens föreställa mig ett liv utan Eric. Tänk alla fina och underbara människor jag har lärt känna tacka vare honom. Känslan att få dela allt detta med människor som känner precis samma sak är helt fantastiskt. Att få resa runt i hela Sverige bara för att få se Eric tsm är något av det bästa som finns. Att bara koppla bort vardagen, få pausa från allt och bara få kliva in i  Erics musik för en stund är värld så otroligt mycket. Det är verkligen Eric som gör att jag orkar ta mig igenom tuffa tider och får mig att följa min drömmar, aldrig sluta kämpa, tro på mig själv och inte låta någon stoppa mig. Det låter kanske sjukt, men när jag fick se mig själv i Saade Live vid insläppet till Pop Explosion, hur lycklig jag var, var som en bekräftelse för mig. Att jag faktiskt är så lycklig som jag känner mig. Jag är så otroligt stolt att vara ett av Erics fans och få dela allt detta med honom. Jag har varit med honom från början och kommer att vara med honom ända till slutet! Eric, sluta ALDRIG göra det du gör, för det du gör betyder så jävla mycket mer än du någonsin kommer att förstå. Att en sak som en RT från dig kan göra att ens dag går från 0 till 100 på en millisekund, är rätt sjukt, men så himla sant. Alla mina bästa minnen har verkligen med dig att göra. Jag hoppas verkligen att jag en dag får chansen att träffa dig och tillbrigna lite tid med dig privat. Då alla andra fans inte är runt omkring. Att jag bara skulle kunna få berätta allt detta för dig personligen, så du förstår hur mycket det du gör betyder ♥
 
 
 
Blev så otroligt berörd när Eric sa att han känner att han kan luta sig tillbaka på oss. Och jag blev så glad när han sa att han inte kommer anpassa sig eller förändras. Att han alltid kommer att vara killen som vi såg från allra första början. ♥

Postat av: hannasofiaaa

åh blev så rörd av din text! .. o sen det sista där, de va då jag grät som mest, jag va bara så lycklig, det går inte riktigt att beskriva vad jag kände, lycka typ fast ännu mer, och stolthet! <3

2012-10-21 @ 02:50:10
URL: http://hannaastjernlof.devote.se
Postat av: ebba

bra

2012-10-21 @ 09:12:53
Postat av: ebba

eric jag älskar dej

2012-10-21 @ 09:13:54
Postat av: Anonym

Han är så fin!<3

2012-10-21 @ 11:09:02
Postat av: Erica

Så fint <3 Va tvungen att dela detta inlägg på min blogg! Det är sjukt hur lika alla Saadefans tänker, när jag läser detta är det som att jag har kunnat skriva det själv, har precis samma åsikt och känslor som du beskriver. Jag har också lärt känna underbara människor pga Eric, han fattar nog inte vilken gemenskap han har skapat.

2012-10-21 @ 19:44:43
URL: http://detskavagottoleva.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: