Category: Spelningar/Signeringar | 2013-04-04 | 21:20:00

Finland

 
Vilken resa alltså. Helt sjukt. Det var verkligen den bästa Eric-resan jag någonsin gjort. Den var värd vartenda öre! Det är så svårt att beskriva allt i text och med ord för den delen också. Man måste nästan ha varit där för att förstå. Konserten var som en mix mellan ett signeringsuppträdande och en konsert. Scenen var ganska liten och Eric hade inga dansare, men eftersom att han sjöng i en timme kändes det som en mini-konsert. En sak som var sjukt kul var att Eric la till lite nytt i låtarna. Bland anant så sjöng han "a little masquerade" innan själva låten började. Han la även till "put your hearts up" i Hearts In The Air och "I will be pop, I will be pop pop pop pop" i början av Popular. Ni kommer att förstå vad jag menar i videosarna i nästa inlägg. Det var också kul att få gå på två spelningar efter varandra och få se skillnaden. En sjuk sak som hände var att Eric tog min hand och kysste den när han stod på scenen! Bilden ovan är tagen från när Theres filmade under Miss Unknown. Ni kan även se det i ett av videoklippen i nästa inlägg. Men det bästa med kvällen var helt klart backstage träffen. Vi fick alltså gå backstage efter konserterna och träffa Eric. Det var inget alla fick göra utan bara vi. Så sjukt underbart! Det var verkligen den bästa av alla gånger jag har träffat Eric! Jag vet inte riktigt varför, men det var bara vi där, vi fick vara där så länge och det var bara så avslappnat på något sätt :) Som ni vet så var Malin Olsson med till Finland för att filma till Fredagkväll med Malin. Dom filmade även när vi träffade honom backstage, men som ni märkte så visades det verken på tven eller på webben. På ett sätt var det lite tråkigt, men ändå skönt för att det kanske skulle känts eller sett annorlunda ut än vad man upplevde det när man var där. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer, så jag tycker helt enkelt att vi gör så att ni får fråga om det är något ni undrar :) 

Postat av: Anonym

Hej, kolla gärna in vpran nya blogg!!:)

2013-04-04 @ 21:24:23
Postat av: Evelina

Du verkar ha haft en underbar upplevelse!

Jag undrar bara hur många gånger har du träffat Eric? Hur och när började du gilla honom och hans musik? Och hur har du tid och råd att åka och se honom(för du går ju väl på gymnasiet?).

Svar: Det har jag verkligen haft! Oj, jag kan faktiskt inte svara på det för jag vet helt ärligt inte själv. Jag har försökt att räkna flera gånger, men tappar alltid bort mig och så glömmer man någon gång, hehe. Jag började gilla honom när han var med i Melo 2010 med Manboy. Det stämmer, jag går på gymnasiet. Det handlar bara om att prioritera. Självklart älskar jag att shoppa som alla andra tjejer, men jag ser alltid till att ha pengar på kontot ifall att det skulle komma en spelning plötsligt så jag kan åka. Med tiden gällande skolan så planerar jag. Jag ser alltid till att vara i fas med skolarbetet, så att jag inte ligger efter. Sammanfattat så prioriterar, sparar och planerar jag. Hoppas du fick svar på dina frågor :)
/Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2013-04-05 @ 03:47:12
URL: http://evesliv.myshowroom.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: