Category: Spelningar/Signeringar | 2014-04-18 | 13:12:48

Klipp från Vemdalen

 
 
 


  
 


 


Äntligen är alla klipp från Vemdalen uppe på YouTube. Det tar sin lilla tid att ladda upp alla... Glöm inte att titta i HD! 

Postat av: girl

hei Celine:)Do you take videos or pictures on each of Eric's concert? Did you take pictures and videos in Finland, too?

Svar: If you mean the concert in Jacobstad, so yes! Check out those links :)http://ericsaadedaily.blogg.se/2013/april/spelningen-i-finland.html
http://ericsaadedaily.blogg.se/2013/april/bilder-fran-finland.html
ericsaadedaily.blogg.se

2014-04-18 @ 14:58:21
Postat av: emilie

Det sista klippet ... vet du vilken kamera det är? Ungefär den fjärde minuten. Är det från en tjej eller från sin manager? Jag undrar bara...

Svar: Det är teamets kamera. Oscar gav den till honom för att han skulle filma, men den verkade inte vara på haha :)
ericsaadedaily.blogg.se

2014-04-18 @ 16:15:02
Postat av: M

Hej Celine!
Dom har ju lagt upp en video från Vemdalen på community men jag kan inte se den av någon anledning, det kommer typ upp en ruta där jag ska skriva in ett lösenord, så jag undrar om det bara är så för mig eller om det är så för dig med? (kanske är fel att fråga dig det men vill inte prata med Oscar direkt, om det kanske bara är nått konstigt med min data just nu) ;)

Svar: Hej!Skriv in saadefamily som lösenord så ska det fungera :)
ericsaadedaily.blogg.se

2014-04-27 @ 21:49:30

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: