Category: Spelningar/Signeringar | 2014-04-15 | 12:18:11

Vemdalen

Vilken konsert det var i Vemdalen i helgen, oj oj oj. Det var som en lite kortare version av Coming Home Tour plus att Eric hade lagt in Boomerang. Det var sån fantastisk stämning under hela konserten och Eric la mycket uppmärksamhet på oss längst fram. Han både pratade och sjöng med oss från scenen. Man såg verkligen hur glad Eric var, vilket var så härligt! Jag filmade mest under konserten, men jag hann ta bilderna ovan. Videoklippen håller jag just nu på att ladda upp på YouTube så dom kommer komma upp i ett inlägg lite senare. Tyvärr hann jag inte träffa Eric efter konserten, men jag fick så mycket ändå. En replay på Twitter och både en like och en kommentar på Instagram gjorde susen för ett leende på läpparna. Eric är verkligen fantastisk! 
 

Bild tagen av Jenny Stjernström


 
Två bilder från konserten när Eric tar i min hand :)

Postat av: emelie

snygga bilder ;)

2014-04-15 @ 18:36:37
Postat av: Saadelover! <3

Gu'h vad grymma bilder! Jag var där jag stod också längst fram! Han var så bra! Jag vill bara se han igen! :D

2014-04-16 @ 07:53:31

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: