Category: Intervjuer | 2010-08-10 | 09:59:08

Eric hånglar och halshuggs


Det tar inte stopp vid hångel det här gången.

Nu skruvar Eric Saade till det ett extra varv i nya musikvideon ”Masquerade”.

– Jag har redan fått reaktioner på att jag ska dö, säger flickfavoriten.


I videon till Eric Saades låt ”Masquerade” finns det en hel del intima scener.

Precis som i videon till artistens förra singel ”Break of dawn” hånglar artisten med en tjej.

 

Intima scener

– Det är lite sådär porrigt och det var nervöst att spela in eftersom jag inte gjort den typen av grejer innan, säger Eric Saade.

Efter förra videosläppet fick han en hel del reaktioner på de intima scenerna och nu förväntar han sig ännu mer.

– Folk tror att jag älskar att hångla.

 

Barnen blev förstörda

Men han har redan fått förtvivlade reaktioner från de yngre fansen när det gäller slutscenen i den nya videon. Då halshuggs han nämligen.

– Min manager spelade upp den för sina barn och de blev helt förstörda. De trodde att det var på riktigt. Jag hoppas att de kommer att fatta att det inte är på riktigt.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: