Category: Intervjuer | 2010-08-10 | 20:04:25

Eric om vad han leter efter i en tjej.

Veckans babe: "Jag gillar tjejer som är som jag"

Det talas om genombrottet för Veckans babe Eric Saade och hans osande heta vattenshow i Melodifestivalen.Men för Fredag avslöjar pophoppet
att han föredrar andra bullar:
- Jag gillar hemmamys, säger popstjärnan.

Grattis, du är Veckans babe, hur känns det?
– Tack! Det är väldigt smickrande!

Vad handlar ”Manboy” om?

– En manboy är en ung karl, som jag, som inte alltid blir
tagen på allvar vid alla tillfällen.

När har det hänt dig?

– Jag kan inte komma på någon speciell situation, men jag tror att det har hänt alla
någon gång.

Men hur var det nu egentligen med pussförbudet mellan dig och flickvännen Molly Sandén under Melodifestivalen?

– (Skratt) Det var aldrig något pussförbud. Det är nog någonting som ni har hittat på. För mig och Molly var det en överenskommelse mellan oss. Vi vet vad det innebär att
pussas framför en kamera, haha. Det borde andra också veta. Men det var inget förbud ovanifrån.

Hur är du som pojkvän?

– Som kille är jag nog väldigt omtänksam men framför allt mysig och romantisk. Jag är
en hemmakille. Jag gillar hemmamys.

Så du är en kille som bjuder på dejt hemma i soffan?

– Nej, är det dejt vill man göra något annat, kanske gå på restaurang. Om det var en dejt i Helsingborg skulle jag gå en strandpromenad.

Vad tycker du är attraktivt?

– Jag gillar roliga tjejer, tjejer som är väldigt utåtriktade och sociala – som jag.

Ditt framträdande avslutades med en vågad vattenshow. Är du en modig kille?

– Haha, hur då modig? På scenen är jag modig på så sätt att jag inte har någon scenskräck.

Är du en annan person privat?

– Jag är alltid mig själv. Men privat är jag inte övermodig. Jag skulle till exempel aldrig hoppa fallskärm.

Vad är det mest galna du har gjort då?

– Melodifestivalen är nog det galnaste jag har gjort och  givetvis avslutningen på mitt nummer. Det närmaste jag kommit annars är väl att jag åkt Fritt fall på Gröna Lund någon gång utan att jag velat.

Det talas ju om genombrottet. Hur gärna vill du bli nästa storstjärna?
– Det är så klart min stora dröm, och varje gång någon säger att Melodifestivalen kan vara genombrottet så får jag rysningar i hela kroppen. Jag var på en skivsignering
i helgen med hundratals fans och då märkte jag för första gången vad som händer.

Källa.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: