Category: Intervjuer | 2010-08-17 | 20:20:29

Finest.se intervju.



Du är utnämnd till veckans pudding, hur känns det och hur ska du fira?

Det ska jag fira genom att gå ut i helgen med mina vänner och äntligen vara ledig. Kanske ska försöka bli plåtad av Finest.. ha ha 

Hur kändes det att medverka i Melodifestivalen?
Det var galet kul och en väldig cirkus som man kanske inte kommer att få uppleva igen. Det var kul att svenska folket var på min sida. 

När känner du dig som manligast?
När jag rakar mig i ansiktet, för då inser jag att jag börjat få skägg.. 

Vad är din käraste ägodel?
Just nu så är det min iPhone men det varierar. 

När grät du senast?
Kommer inte i håg, jag gråter inte ofta. 

Vad skulle du vilja jobba med om du inte var artist?
Något annat inom branschen. Arrangör , manager, skriva musik. 

Vilken typ av tjejer faller du för?
Tjejer med självdistans, får gärna vara lite kaxiga. Men roliga och snälla i grunden förstås. 

Hemmakväll eller utekväll?
Hemmakväll nu för tiden för jag jobbar så mycket. 

Har du några dolda talanger vi inte vet om?
Jag kan korttrick! 

Drömartisten att göra ett samarbete med?
Justin Timberlake. 

Vad tycker du är romantiskt?
Att bli uppvaktad utan att man vet det..

//Malin
Källa. Källa.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: