Category: Spelningar/Signeringar | 2010-08-18 | 11:43:11

Live-Löpet

Ikväll är det äntligen Eric's tur att få uppträda på aftonbladet.se's Live-Löpet. Vet ni inte vad Live-Löpet är för något, så hittar ni mer om det här. Biljetterna är gratis, och det ska vara första gången något som detta görs.

Om ni inte fått biljetter ännu så ska ni skynda er och boka här.
Om det inte finns platser kvar, eller vill ha "bättre" platser (jag bokade första dagen man kunde = de bästa platserna går åt först) så har jag två bra biljetter över. Men jag tror att alla har, jag hoppas det iallafall.

Biljetterna jag har är i HD-upplösning, och din dator/internet behöver ha en HD-funktion. Det kommer med i Google Chrome, men annars kan du kolla om du har det här.

//Malin

Postat av: Caroline

tack för nerladdningslänken! :)

2010-08-18 @ 17:20:11
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: