Category: Om Oss | 2010-08-17 | 21:30:01

Om Celine



Hej! Tänkte berätta lite om mej själv :) Jag heter Celine, är 13 (snart fjorton i September), bor i Stockholm (Åkersberga). Hur upptäckte jag Eric? Det hände när jag satt häckad framför teven och tittade på melodifestivalen. Eric uppträde med låten Manboy och jag blev helt lost på en sekund! Jag smsade Malin och det visade sej att hon också var lost, hehe :P Jag har åkt runt på en hel del spelningar och signeringar runt om i Sverige bara för att se Eric. Marina och jag var bland annat i Trosa på Erics Masquerade Tour och i Värmland på rix fm festival i sommar, ja då bara för Eric. Dock har jag bara träffat honom en gång, det var den 19 Maj, dagen då han släppte sin skiva :) Helt underbart! Jag måste bara berätta..! Dagen då jag och Marina var i Trosa på Masquerade Tour lös livet upp för mej! Det var den underbaraste dagen i mitt liv! Vi fick dom bästa platserna allra längst fram. Eric kastade sin svettiga handduk till publiken, och det var JAG som fångade den! Sen gick han och tog i allas händer som stog längst fram när han sjöng sleepless. Helt galet, jag har tagit i Eric Saade! :O  Han tittade flera gånger på oss när han sjäng, och gud va vackra ögon han har! Som ni kanske förstår så är vi inga vanliga fans, vi är typ besatta, hehe! 
Men ett liv utan Eric skulle inte vara ett liv... Det är Eric som har lyst upp mitt liv, ärligt talat! Ja vad ska jag mer berätta? Förutom Eric så älskar jag att fota (precis som Malin och Marina), detta gör jag med min Canon eos 7D. 
Jag tränar också  Taekwondo och älskar mina tre katter! Ja det var lite om mej det :) 

Vill passa på att tacka alla söta läsare som vi har har på bloggen för alla era fina kommentarer och allt! 
Det är jätte kul att statestiken är så bra redan för att inte haft bloggen så länge! 

Förutom Eric bloggen så har jag en egen blogg som ni hittar här!

Postat av: Caroline

jag upptäckte också Eric under mello haha :D

2010-08-17 @ 21:34:30
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Tant

Hur många gånger har du sett honom? :)

2010-09-07 @ 13:43:37
URL: http://intetantigt.blogg.se/
Postat av: Eric Saade

Hej det är verkligen jätte kul att ni lägger ner så mycket energi på att blogga om mig :) har en fråga bara, var får ni alla bilder och intervjuer i från ?



Kram // Saade

2011-03-15 @ 10:41:06
URL: http://www.EricSaade21.bloggplatsen.se
Postat av: Agnes<3

Jag har faktiskt skakat hand med Eric när jag vann en träff med honom under Masquerade tour i sthm :D <3

2011-05-01 @ 01:00:35
URL: http://eriicsaadefan.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: