Category: Om Oss | 2010-08-17 | 20:56:23

Om Marina

Nu tänkte jag berätta lite om mig själv :)
Jag heter Marina och är femton år, på min fritid är jag med kompisar åker land och rike runt på Erics spelningar signeringar mm. jag fotar också ( med min Canon eos 500d ) och åker konståkning.
Jag bor i Täby som ligger i Stockholm för er som inte visste det ;)
Och jag lärde känna Malin när jag var 6 år, vi har alltså känt varandra otroligt länge, och Celine träffade jag när hon började i min och Malins klass i början av 6 an :)

Mitt Eric intresse började tidigt i våras, lite efter att Celine och Malin hade visat mej bilder på honom och kollat på hans uppträdande i mello.
Jag är seriös jag, kollade inte på melodifestivalen :p
Men den 19 Maj då hans nya platta släpptes träffade jag honom för första gången och jag höll seriöst på att svimma när jag såg honom !
Natten efter jag hade träffat honom så drömde jag om hans ögon :) så vackra !
Efter det har jag träffat och sätt honom många gånger, han är helt fantastisk på alla sätt !
Fast den speciellaste gången var på en signering i farsta centrum, när det var min tur att kliva fram så sa han att han hade träffat mig förut, jag trodde ALDRIG att jag skulle få höra honom säga det !
Och i somras åkte jag och Celine hela vägen ner till Trosa för att se hans Masquerade tour, vi hamnade även i deras lokal tiding :D Och strax efter det var det en resa hela vägen till Värmland, men vad gör man inte för sin favorit manboy ? ;)

Det var nog allt att berätta om mig, hoppas ni gillade det !

Postat av: idasaade

kan ni inte purblisera? mitt förra?

2010-08-18 @ 18:51:42
Postat av: Tant

Hur många gånger har ni träffat honom? :)

2010-09-07 @ 13:40:54
URL: http://intetantigt.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: