Category: Intervjuer | 2010-08-03 | 19:46:47

Två gulliga intervjuer!

Två otroligt söta intervjuer med Eric! Första gjordes lite innan Melodifestivalen medan den andra gjordes när Eric fortf. var med i gruppen What's up som han gick ut ur i februari 2009. Han är så söt i den andra! :) Och hans favoritfärg är ju som sagt lila, därav färgen på designen i bloggen ;D

Första intervjun

Beskriv dig själv med 3 ord!
-Ödmjuk, energisk och glad.

Med vem umgås du mest med?
Min flickvän Molly Sandén. När vi träffas är det mest på varandras spelningar och fester vi går på tillsammans. Annars när vi är för oss själva, brukar vi ha myskvällar.

Vad gör du när ingen ser?
Jag kollar mig i spegeln och rättar till håret eftersom det är pinsamt att göra det när folk ser på! 

Vad gör du när du vill vara ifred?
Då säjer jag det. Jag är ärlig, rakt på människa och gör inte saker svårare än de är.

Vad är du mest nöjd med i ditt liv?
Jag är aldrig riktigt nöjd oavsett vad det gäller. Allting kan alltid göras, bli och vara bättre och roligare. En sak jag är väldigt tacksam över är min familj som alltid finns där och de bra människorna jag har runt omkring mig.

Vad vill du ändra på?
Jag skulle vilja lägga ner Idol och liknande program. Det verkar jättekul och bra, men det har gått för länge. 

Vad ser du i spegeln?
Mina vampyrtänder. Jag har både uppe och ner och ser verkligen ut som en vampyr! Det är därför jag undviker att le så mycket.

Vad gör du aldrig om?
Jag åker aldrig Fritt Fall igen! Molly övertygade mig att åka, men hon ångrade att hon gjort det när hon såg mitt bleka ansikte och hur stel jag var efteråt!

När vill du aldrig bli upptäckt?
När jag smygtittar på en person och personen märker det! Ska man då säja Hej eller titta ner i marken?

Hur vill du bli uppvaktad?
Jag tycker det är jätte gulligt med överraskningar. När någon har lagat mat åt mig eller bjuder med mig på bio. 

Berätta nåt som ingen vet om dig!
Jag är helt såld på färgen Lila och ser jag nånt lila så köper jag det. Folk säjer att de blir bländade, men jag älskar det!
Andra intervjun
Varför heter du det du heter?
Mossan diggade namnet, haha, vet faktiskt inte.


Vad skulle du ha med dig till en öde ö?
Ett gäng Arbetare


Vad har du på dig när du är söt?
Morgonrock =)


Vad gör du om 20 år?
Sysslar med musik


Vad är du beroende av?
Syre... eller min flickvän


Vad tänker du på?
Texten till Such a foul


Vilken kaka bakar du helst?
Kanelbulle


Vilket djur skulle du vilja vara?
Hund, en liten, helst riktigt liten!


Vilken fråga vill du ställa?
Om en lada och ett hus brinner, vilken släcker ambulansen först?


Skriv något smart
9 + 9 = 18
Källa & Källa.

Postat av: Malin

Hejhej! Jätte fin och bra blogg!! :D

Kram!

2010-08-03 @ 22:25:42
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Tack så mycket! ;)

2010-08-03 @ 22:52:22
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: