Category: Läsare och Eric | 2010-10-27 | 12:00:00

H och S brev till Eric Saade

Haha, hittade det här underbart gulliga brevet två barn skrev till Eric. Läs och njut gott folk!

Vi pratade om engelska när vi åt ikväll, och barnen var intresserade av vad låten Manboy egentligen handlar om. Så jag gjorde ett försök att i grova drag översätta texten till svenska. De var väldigt intresserade, särskilt H och S. Och resultatet har blivit det här brevet, som vi nu skall försöka få iväg till Erik Saade. Utifall han nu skulle läsa Ena-Håbo Tidningen på nätet,  så får brevet även vara med här. Det är författat av H och S, och nertecknat av H i original men jag har rättat stavningen.

Hej Erik Saade!
Vi har pratat med vår mamma om din låt Manboy. Du sjunger i den att man kan kalla dig för Manboy för du bryr dig inte om vad man kallar dig. Men det tycker vi är dumt. Om du inte bryr dig om vad folk kallar dig kanske de kallar dig för idiot eller dumbom eller till och med ännu värre saker som svärord. Har du tänkt på det? Vi tycker att man skall bry sig om vad folk kallar en för. För då får man mest höra snälla saker. Vi tycker också att du är duktig och verkar snäll.

Hälsningar H och S

// Marina


Postat av: emelie jakobsson

hej, eric saade jag beundrar dej jätte mycket och vill järna träffa det igen. Jag träffade dej på masquerade tour =D

2010-11-05 @ 14:45:22

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: