Category: Övrigt | 2011-04-21 | 11:59:37

Angående bilderna

Det blev mycket kommentarer angående bilderna som vi la upp på Eric och Molly.. Vissa tyckte att vi skulle ta bort dom eftersom dom är "privata" så nu har vi tagit bort hela inlägget :) Dock anser vi att om Molly verkligen inte skulle velat att folk skulle få tag på dom så sulle hon inte ha lagt ut dom på facebook från första början. Och nu när hon har tagit bort så man inte kan se hennes logg och dom flesta bildern efter att expressen eller aftonbladet hade varit inne och tagit information från hennes logg att hon ändå har kvar just dom bilderna tyder väl på att hon kanske vill att man ska se dom? :P Jag tycker inte vi ska hänga upp oss så mycket på detta. Om Molly och Eric inte vill att dom sa läggas ut så får dom säga det själva, det har ni inget med att göta egentligen ;)

Vi vill bara tacka er söta läsare som skrev så söta kommentarer till oss om detta i alla fall! ♥


Postat av: Nathalie

Ja men precis!

2011-04-21 @ 12:07:47
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: Märta Älskar Saade

När ska ni svara på våra frågor???

Har ni gjort det redan? Jag kanske har missat dom?!

Aja jag undrade bara, hahaha

Eran blogg är jättebra <3

2011-04-21 @ 12:22:47
URL: http://barasaade.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker precis som ni ! Och ni hanterar situationen bra, bästa bloggen asso !;-)

men jag har några frågor: bloggar någon av er via mobilen ?

och vilken mobil har ni isånna fall och vilket program använder ni ?

om inte : har ni några tips på ett bra program som funkar till xperia x10 mini pro (den lilla med tangetbord)

2011-04-21 @ 12:37:32

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: