Category: Artiklar | 2011-04-28 | 19:59:30

Eric Saade köpte blommor för 2000 kronor



Eric Saade köpte en födelsedagsbukett - för 2000 kronor.
Till en rysk dam som han inte känner.
- Jag blev själv chockad, säger han till RIX MorronZoo.
Den svenska popfavoriten var nyligen i Ryssland för att göra promotionarbete inför Eurovision Song Contest i Düsseldorf.
Med sig som följeslagare hade han schlagergiganten Filipp Kirkorov, nära vän och tidigare gift med den ryska superstjärnan Alla Pugatjova.
- Han hjälpte mig på många sätt och var fantastisk. Han tog mig under sina vingar och tog med mig på en massa saker, säger Eric Saade i RIX MorronZoo.
Medverkade i ''Jacobs stege''
Bland annat fick Eric Saade följa med Kirkorov till Alla Pugatjovas födelsedagsfest.
Men allt blev inte riktigt som Eric Saade hade tänkt sig. Som present till Pugatjovas tvingades han nämligen ge en blombukett - för 2000 kronor.
- Jag blev själv chockad, för det var inte jag som köpte dem. Det var Filipp Kirkorovs assistent som köpte dem, säger Saade i RIX MorronZoo och fortsätter:
- Jag sa till henne att jag ville ha blommor och så kom hon tillbaka och sa: 2000.
Alla Pugatjova är bland annat känd från Eurovision Song Contest och har släppt skivor sedan 1976. Hon medverkade även ofta i det svenska tv-programmet "Jacobs stege" på 80-talet.
Eric Saade tävlar i Eurovision Song Contests andra semifinal den 12 maj.
LÄNK.
//Marina


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: