Category: Övrigt | 2011-04-16 | 16:23:43

Eric Svarar

Hur föredrar du en tjej, osminkad eller sminkad? Och varför?

– Oj... Svår fråga! Jag vill att tjejen ska vara trygg i sig själv. Men när hon bara är med mig, så ser jag hellre att hon är osminkad. Men om hon behöver vara sminkad när hon är kring andra människor, så tycker jag det är okej, ifall hon blir mer social och självsäker av att vara det! Men för mycket smink är en mardröm! Det naturliga är nästan alltid snyggast!

Vilken är den absolut värsta dejten du varit på och varför?

– Haha! Jag har nog inte varit på så mycket dejter på det sättet. Men en gång sa jag bara fel saker hela tiden. Det jobbigaste är om man inte klickar. Då har man inget att prata om och samtalet blir bara forcerat!

//Celine


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: