Category: Läsare och Eric | 2011-04-11 | 20:09:09

Läsarbilder + text





















Hej!
Ville säga det att jag verkligen älskar er blogg! Den är riktigt bra. Och självklart älskar jag underbara Eric! <3
Jag har träffat Eric ungefär 10 gånger, varit på konsert på hemmaplan (helsingborg) Kul i Juli den 13 juli, den dagen var den bästa dagen i mitt liv! Satt och väntade på Eric i cirka 5 timmar och sen tillslut när han kom så blev jag överlycklig. Han sjöng tre utav sina låta, Manboy, Masquerade & Break of Dawn och sen gjorde han en cover. Under tiden han sjöng så kom han fram till mig och tog mig i handen och sjöng för mig (har en bild) och jag började gråta så överlycklig och glad jag blev. Efter åt när de var slut så satt Eric bakom scenen och signerade, jag fick en autograf och köpte en jätte stor planch!

Sen har jag varit på Liseberg, Lotta på Liseberg den 9 augusti när Eric var där, satt på rad 10 ungefär. Och under genrepet så kom Eric fram till mig och min kompis och snackade och vi fick sjunga en låt med honom, "du är min man". Sen när det väl var sändning så i pausen kom Eric fram till oss igen för vi hade kallat på han, och då fick han två gossedjut, en hund och ett hjärta som han sedan visade i tv under direktsändning! Jag stog upp och skrek och sjöng under hela tiden han var på scenen, var helt överlycklig! Sen efter stog han framme vid scenen och signerade, fick två autografer och en massa fina bilder! Och jag gav även honom en klubba och ett gossedjur då. 
Sen har jag träffat honom på Rix fm festivalen i helsingborg den 29 juli, stog lägnst framme vid scenen och hoppade och sjöng till hans 3 låtar som han framförde. Sen efter det så följde jag med Erics mamma och han lillasyster upp till hans hotellrum, och där hälsade vi på Molly, Eric, Erics dansare och många andra artister! Sen kvällen var helt grym!
Sen har jag träffat Eric en massa gånger privat hemma i Kattarp hos hans mamma! Och dom gångerna har också varit helt underbara!
Jag skickar några bilder ifrån Kul I Juli och några ifrån Lotta på Liseberg, ni kanske märker vilka som är vilka?

Jag älskar verkligen Eric Saade, gråter varje gång jag ser honom på tv. Och när han vann Melodifestivalen då grät jag hysteriskt mycket!

MÅNGA KRAMAR, KIMBERLY!
www.sandrakimberly.devote.se

//Malin och Marina

Postat av: Kimberly

ÅÅÅHHHH! tack så jätte mycket!

snälla ni är! :D:D:D:D:D

älskar verkligen er blogg. riktigt bra är den!



förresten, vet ni när popular musik videon kommer ut? :)

KRAAAAAM!

2011-04-12 @ 00:12:20
URL: http://sandrakimberly.devote.se
Postat av: issa

Är det sant allllt det där ?

coolt isånna fall ! :-D

2011-04-12 @ 20:25:29
Postat av: kimberly

issa, ja de är sant! lovar dig!

2011-05-22 @ 16:31:15
URL: http://sandrakimberly.devote.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: