Category: Eric & Molly | 2011-04-15 | 21:09:10

Molly svarar på lite frågor



Som jag skrivit innan så svarar jag inte på för personliga frågor om Eric. Men nu har jag valt ut några frågor som inte känns för personliga och som jag redan svarat på i tidigare offentliga sammanhang.

Varför skriver inte du så mycket om eric på bloggen? / Varför väljer ni att ha ett privat förhållande?

Jag och Eric har tillsammans bestämt att får vår egen skull inte dela vårat privatliv med offentligheten. Vi vill inte att det ska stå en massa lögner om oss i skvallertidningarna var och varannan dag och det enda sättet att hålla dom på avstånd är att inte svara på några frågor alls. Detta gör vi som sagt för vår egen skull.


Hur träffades du och Eric?

Vi sjöng en duett tillsammans i Idrefjäll och blev kära i varandra under den resan.


Hur länge har du o eric varit tsm?

- Om bara några dagar har vi varit tillsammans i 4 år.


Har du upplevt mycket avundsjuka från Erics fans?

- Jag måste säga att jag faktiskt blev jättechockad dagen efter att han var med i melodifestivalen förra året. Nästan alla tonårstjejer tittade snett på mig på tunnelbanan och helt plötsligt skapades det hundratals hatsidor om mig på internet. Men som tur är så är det väldigt sällan jag stöter på det i verkligheten. Sedan är ni så stöttande att jag inte alls tar åt mig.

//Celine


Postat av: issa

såååååå drygt att alla helt plötsligt skulle börja hata molly bara för att hon är tsm me eric !! :(

man behöver ju nt vara dryg mot henne och skapa hat-sidor på nätet om henne bara därför ! :/

sååå sjukt onödigt och omoget!

jag gillar molly och tycker att hon är en grymt duktig artist ! :D

vad tycker ni om det hon skrev som svar på sina frågor ?

grym blogg, läser den vaaarje dag ! ;)

2011-04-15 @ 21:15:28

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: