Category: Tävlingar | 2011-04-21 | 19:55:56

Vinnaren är utsedd!

Grattis Sara! - Du får Eric Saades linne

Det var super många, över 3500 som skickade in motivering och ville vinna Eric Saades signerade linne efter vårens sista program.

Efter mycket läsande har jag och min producent Fredrik nu äntligen tagit ut en vinnare och det blev Sara från Oskarshamn.

 

Saras motivering:
"Jag tycker om Eric Saade jättemycket och skulle vilja träffa honom på riktigt, men det går bra med en autograf. Eric är snygg, sjunger bra och har fin klädstil. Jag skulle sett Melodifetivalen live iår men blen sjuk dagen innan, så det var lite otur. Jag vill gärna ha linnet med autografen!"

 

Jag säger grattis till dig Sara och tack till alla er andra som var med i tävlingen. Erics linne skickar jag till Oskarshamn med posten!

 

Kram på er!

LÄNK

//Celine



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: