Category: Artiklar | 2011-08-04 | 15:15:22

Markus Larsson uttalande om Eric, Ola, Danny och Ullrik

 


Håkan Hellström gjorde nyligen ett nedlåtande uttalande om Eric mm.

Är Ola, Danny, Eric Saade och nykomlingen Ulrik Munther liveartister? Vad har jag missat?

 

Jag hade för mig att de valparna gör sig bättre på tv, i ungefär tre välregisserade minuter. Sen när blev de en totalupplevelse på scen?

LÄNK.

//Marina


Postat av: Christoffer

Nej, kära Marina. Det var inte Håkan Hellström som sa så. Det var Markus Larsson, krönikören som skrev artikeln. Rättelse, tack!

2011-08-04 @ 16:21:31
Postat av: olivia

Lite kaxig där Håkan?? ERIC IS THE BEST, SO FUCK YOU!!!!!!!!!!!!! hihihi :D

2011-08-04 @ 17:21:54
URL: http://oliviaaugustsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror inte det var håkan som sa det , utan krönikören :D

2011-08-04 @ 22:28:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: