Category: Bilder | 2011-12-05 | 19:30:54

So damn hot!


Så jävla het (förlåt att jag svär, men det är sanningen)!!!

P.S Det är inte tillåtet att ta denna bild!! Fick några som frågade om dom kunde få "ta" den här bilden om dom skrev att det var jag som hade tagit den... Om ni ska lägga upp den på internet är det okej om ni skriver att det är jag som har tagit bilden och om ni länkar till den här bloggen! ;)

P.S kolla det här inlägget!

//Celine

Postat av: CECILIA EWERLÖF

Vann du den? :) Såg dig på scenen. Vann också en affisch, fast min var signerad, var inte din det? :) ♥

2011-12-05 @ 21:06:17
URL: http://ceciliaew.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är väl inte du som tagit bilden?;O

2011-12-06 @ 14:21:45
Postat av: Johanna

Det är väl ändå inte du som har tagit bilden? :o du har bara suttit dit din logga så att man ska tror att du har tagit den, men du var säker inte där när han fotades för det där, så det är inte du som har tait bilden!

2011-12-06 @ 21:08:00
Postat av: Cornelia

Ofta du tagit bilden? Har du träffat honom?

2011-12-07 @ 17:09:20
URL: http://coonneeh.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: