Category: Melodifestivalen | 2011-02-20 | 10:02:12

Dansare skadad


Eric Saades dramatiska scenshow gick hem hos tv-tittarna.

Men de fick inte se det verkliga dramat som utspelade sig bakom kulisserna – bara sekunder innan segrarens uppträdande:

– En av mina dansare skadade sig, berättar Saade för Nöjesbladet.

Enligt experterna skulle Saade bara gå ut på scenen och inkassera en finalbiljett till Globen.

Men just före första framträdandet höll allt på att gå fel för favoriten.

– Jag var så nervös, det hände något precis innan jag skulle gå upp med numret, avslöjar han för Nöjesbladet.

”Sånt som händer”

– En av mina dansare skadade sig. Det är sånt som händer, men det gjorde att jag var ofokuserad.

Skadan gjorde att scenframträdandet inte gick så klockrent som han hade önskat.

– Jag fick inte allt att funka, därför är jag glad att publiken röstade på mig. Jag är lättad att det funkade så bra.

// Malin och Marina

Länk.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: