Category: Övrigt | 2011-01-01 | 21:18:13

Senaste från ericsaade.com




"Tja alla! Och god fortsättning! 
2010 är ett år jag aldrig kommer att glömma! 

Mitt debutalbum, debut Turné(Masquerade Tour) och allt annat kul som hänt. Jag fick äntligen en publik att se mig. Ni har betytt allt för mig! TACK! 

Nu börjar ett nytt grymt år! 

2011 tänker jag ställa upp i Melodifestivalen EN gång till, för att jag vill åka till Eurovison! Jag vill visa europa att Sverige finns kvar! 
Om vi alla ger oss fan på att jag ska åka dit, så gör jag det... Det är ni som har makten! 
Dock ska man veta att än hur det går där, ska jag ändå släppa mitt andra album och åka ut på min andra turné, och det kommer bli ännu bättre och ännu större!! Jag gör melodifestivalen igen för att jag vill ge Sverige en chans till att skicka mig, innan jag inte längre går tillbaka till melo... Jag vill sprida min musik i hela europa! Jag kommer att skriva många låtar, släppa många skivor och göra många turnéer.. Så länge ni är med... är JAG MED! 

Just nu håller jag på att dansar/repar för fullt och skriver låtar inför album 2. Hoppas ni gillade "still loving it" Det är en liten teaser av vad som kommer senare ;) . 

Nu ser vi till att 2011 blir världens bästa år, tillsammans! 
Tack än en gång! 

Kärlek /eric..."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: