Category: Bilder | 2011-07-31 | 12:35:06

Blir så besviken på folk....!

Jag var innne på Tumblr och hittade till min förvåning MINA bilder som JAG tog på Nationaldagen i Uppsala.

Bloggadressen och mitt namn är borta på bilderna, vilket INTE är tillåtet att ta bort!

Jag blir så enormt besviken när jag ser sånt här!

Att man inte ens kan lägga ut bilder på internet utan att folk ska ta åt sig äran av bilderna som någon annan

egentligen har tagit...

Ni får jätte gärna använda bilder som jag har tagit bara ni frågar först och om ni INTE tar bort min logga på dom!

Om du som har tagit dessa bilder ser det här inlägget, så vill jag att du genast tar bort bilderna från din Tumblr

eller sätter tillbaka min logga på dom!!!

//Celine

(http://antrea.tumblr.com/tagged/Eric_Saade)


Postat av: antrea

Hi, it's me again, I'm truly very sorry that I used your photos without your permission; I'm very ashamed of myself, seeing that I get pissed off when people steal the GIFs I make, and here I am, taking logos and credit off things, just like a thief. It won't happen again.

2011-07-31 @ 14:20:17
Postat av: Becka Dahlqvist

jag håller med dig Celine!

samma sak för mig när jag hade vart och sett eric i trollhättan på en signering så va det många som la ut den överallt och skrev att dom hade tagit dom!

blir så irreterad!

Rebecka :)

2011-07-31 @ 14:54:41
URL: http://masqueerade.blogg.se/
Postat av: issa

USCH !! drygt gjort av den som gjorde det !! :(

hoppas du INTE råkar ut för detta igen ;)

2011-07-31 @ 17:59:42

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: