Category: Övrigt | 2011-07-27 | 20:34:09

Fanbrev

Om du vill skicka ett fanbrev till Eric så kan du göra det till följande adress:

Eric Saade
Roxy Records
Drottningholmsvägen 35
112 42 Stockholm
Sweden

Om du skickar ett fanbrev till den adressen så kan du få en autograf tillbaka! :)

Källa

Tack Issabelle för tipset!

//Celine


Postat av: Isabelle

så lite så ;)

ni är en grym blogg ! :D

2011-07-27 @ 21:03:24
Postat av: MIG

Ska man skicka adressen som man vill ha autografen till? Och ska man skriva att man vill ha en autograf, eller får man det ändå? Jag förstår såklart att man bara kanske får en autograf tillbaka, men jag undrar bara<3 Ps.Såg er på Allsången i tisdags, jag var också där. Fick ni oxå autograf av eric??

2011-07-27 @ 21:18:52

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: