Category: Artiklar | 2011-07-27 | 13:59:49

Kramkalas under Eric Saades allsång

Det var många som ville se Eric Saade i "Allsång på Skansen". 
Och lika många var som vill krama Melodifestivalvinnaren. 
Det blev ett stort kramkalas när Eric Saade lämnade scenen och drog i gång sin allsång. 
- Jag tror att du är rätt poppis, du behöver inte oroa dig, säger Måns i programmet.

 

Det var fullt framför scenen på Skansen när Melodifestivalvinnaren Eric Saade gästade programmet. När flickidolen skulle hålla i allsången och sjunga Lena Philipssons "Det gör ont" var det inte helt lätt för artisten att sjunga. Så fort han gick ner från scenen överöstes han av kramar och presenter från sina fans. Och det finns ingen tvekan om sångaren njuter av att framträda.
- Det är sjukt kul. Jag får göra det jag älskar. Köra mina konserter i sommar och uppträda framför alla de här, säger Saade i programmet.

Stor Puss
Även Expressen.se:s läsare håller Eric som favorit. På frågan om vem som var bäst i tisdagens program, fick Saade överlägset flest röster.
"Popular"-sångaren avslutade kvällen med att ge Anders Lundin, som satt i publiken, en stor puss på kinden. Och mest förvånad av alla såg Eric Saade själv ut att bli. Efter pussen ryckte han på axlarna och tittade frågande in kameran.

Förutom Eric Saade så gästade även Carl Norén, Hoffmaestro, Östen me Resten, Caroline Wennergren och Marika
Willstedt och Angelica Alm programmet.

//Celine


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: