Category: Dagens fråga | 2011-07-27 | 22:17:45

Läsarfrågor

Svar: Ja, det kan vara bra om du skriver din avsändaradress på baksidan av brevet/kuväret! ;)

Du kan ju skriva det om du vill, men jag tror att du får det ändå..

Jaha, där ser man :P Nej tyvärr det fick vi inte, men vi hälsade lite snabbt på Eric senare! ;)



Svar:  Det är jätte olika, så jag kan tyvärr inte svara på det.

Det dras från telefonräkningen ;)

Ja, jag har för mig att man kan det men jag tror dessvärre inte att kan kollar på dom eller i alla fall inte alla...



Svar: Visst kan vi ha det! Men du har väl inte missat att vi har bloggsvar där du kan ställa alla dina frågor till oss? :) Du hittar våran frågesidasida här:

//Celine


Postat av: Kajsa

ånej, ja trodde att efter gratis månaden elr va de va så fick man inga fler...hur tar man bort vms?!?!?!?

2011-07-29 @ 11:29:58

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: