Category: Dagens fråga | 2011-07-10 | 13:53:20

Svar på två frågor


Vi har ericsaadedaily.tumblr.com men vi har inte startat upp den ännu. Annars har vi privata också, Marinas heter yourpurpleninja.tumblr.com, Celines vet jag faktiskt inte vad den heter, är lite osäker på om hon har en och min heter ssmileforme.tumblr.com. Sedan har jag och Marina en tumblr tillsammans men den handlar om en annan person än Eric så den är nog inte så intressant för er :)


1. Jaa, jag är ganska säker på det :)
2. Eh.. det var så länge sedan, men på datorn tror jag.

Och det är lugnt att du frågar i kommentaren men du kan ställa frågor på blogrespons utan att vara medlem där! :)

//Malin

Postat av: fanny

kan ni fixa en design med saade åt mig?? exakt som den en av dom ni testade förut??

2011-07-10 @ 14:59:47
URL: http://saadedaily.blogg.se/
Postat av: maja

jag har en fråga har eric tumblr ? :)

2011-07-10 @ 18:58:09

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: