Category: Artiklar | 2011-06-19 | 13:19:25

Sveriges Sexigaste

- Grattis Eric, du är vald till Sveriges sexigaste kille! Hur känns det?
- Det känns jätte roligt. Kul att folk tycker att man ser trevlig ut.
- När känner du dig som sexigast?
- I den här situationen. När jag blir ompysslad, sminkad och precis har fått reda på att jag är Sveriges sexigaste kille.
- Vem är Sveriges hetaste tjej (förutom flickvännen Molly Sandén)
- Om man ska Sveriges blir det nog Agnes Carlsson. Vi umgås ju ibland på det kommer bli pinsamt när hon läser detta, haha.
- Hur tar du hand om ditt yttre?
- Jag har en personlig tränare som jag träffar tre gånger i veckan. Han betyder mycket för mig och har förändrat hela min livsstil.
- Vad är du mest nöjd med i ditt utseende?
- Jag hatar att prata om mig själv, men jag är nöjd med mina käkben. Något jag är mindre nöjd över är att jag inte har lika snygga magrutor som David Beckham.
- Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?
- Det var inte lång tid, kanske 20 minuter. Jag får alltid skäll för att jag inte har några morgonrutiner!
- Vad tycker du är sexigast hos en tjej?
- Oftast är det inte utseendet som är det sexigaste, utan personligheten. Man ska vara sig själv!

//Celine

Postat av: Sofie

VILKEN TIDNING?! MÅSTE KÖPA!!!!!!!

2011-06-19 @ 17:51:37
Postat av: Linn

Jag har mejlat er bilderna nu! :)

2011-06-19 @ 18:05:26
URL: http://kajsaochlinn.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är sant ha e Sveriges sexigaste kill:P<3

2011-06-19 @ 18:13:38
URL: http://fridiz.devote.se
Postat av: Anonym

helt klart sveriges seeexxxigaste !! ;)

2011-06-19 @ 20:38:29
Postat av: hedda

älskar eran blogg! så himla bra! TACKKK, vill jag bara säga! :)

2011-06-19 @ 21:18:05
URL: http://hedddahaggstal.blogg.se/
Postat av: rebeccadahlin

Ingen är sexigare än Eric! <3

Vilken tidning ? :)

2011-06-20 @ 07:31:22
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: