Category: Melodifestivalen | 2011-03-13 | 22:21:00

Missen.


Favorittippade Danny föll mot värsta konkurrenten Eric Saade under finalen i Melodifestivalen. Spänningen var olidlig in i det sista, men inte för Danny.
Han visste redan innan resultatet lästs upp att han förlorat. Bilderna från green room visar hur en leende Eric Saade tar emot mikrofonen. Samtidigt vänder Danny ner blicken.
- Om jag ska vara helt ärlig så tänkte jag att det var kört när jag satt där, säger Danny.
Hur visste du det?
- Jag visste att jag förlorat. När jag vände mig om såg jag när de gav Saade mikrofonen. Då visste jag, säger Danny.

//Malin

Postat av: andrea

sv: dagens blogg finna uppe nu :D

2011-03-13 @ 22:38:58
URL: http://dreeea.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: