Category: Eurovision Song Contest | 2011-05-13 | 16:30:14

Rysstjärnan sur på Saade inför finalen

Alexej är också cool.

DÜSSELDORF. Hatmötet på lördag – Ryssland mot Sverige.

Men ryske Alexej Vorobjov är besviken över att Eric Saade inte vill försonas.

– Han kanske tycker att han är en sån cool kille att han inte kan vara vän med mig, säger ryssen.

Fejden har pågått under hela Eurovision song contest.

I intervju efter intervju har Eric Saade hånat det ryska bidraget ”Get you” med Alexej Vorobjov, 23.

''Han är märklig''

Efter direktsändningen i går träffade Nöjesbladet Alexej Vorobjov som uttryckte sin besvikelse.

– Eric hade en väldigt cool show, men jag vet att Eric inte hade röstat på mig, han är märklig. Det är konstigt när han pratar om min koreograf, Sacha Jean-Baptiste, som är svensk. Jag gillar det inte, det är inte bra, jag har aldrig sagt något elakt om någon som är ryss, vi håller ihop. Det borde svenskar också göra, säger han.

I onsdags kväll tackade Eric nej till en inbjudan till Alexejs fest på Euroclub.

– Han kanske tycker att han är en så cool kille att han inte kan vara vän med mig.
//Marina

Postat av: Josefine

Jag tycker ryssland härmade eric saade eftersom eric saade har alltid haft sin egna stil.



lite sur på ryssland !!

2011-05-14 @ 08:34:37
URL: http://www.lifebyjosse.devote.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: