Category: Artiklar | 2011-05-15 | 19:28:01

Schlagerhjälten landar 19.40 i Sverige



Klockan 19.40 landar Eric Saade på Arlanda. 
Efter två veckor i Düsseldorf kan Eurovisiontrean äntligen möta svenska folkets jubel. 
- Jag har inte räknat med att någon kommer möta mig på Arlanda. Det är därför jag är klädd så här, säger han och pekar på sin randiga t-shirt och sin luvtröja, säger Saade.

 

Efter en vild efterfest i natt är Eric Saade nu på väg hem.
Klockan 19.40 kommer bronsmedaljören från Eurovision Song Contest till Arlanda i Stockholm.
- Dagen efter är jag helt snurrig. Man är helt mörbultad och vill bara hem, säger Eric Saade till Expressen.se.

"Kommer vara bra"
Efter att Saade återigen har tagit Sverige till toppen av Eurovision hoppas han på ett varmt mottagande i Sverige.
- Jag har läst svenska tidningar i dag för första gången och jag är helt lyrisk. Tidningarna är snälla och det känns som att mottagandet från publiken kommer vara bra.
Hur tror du det ser ut på Arlanda?
- Jag hoppas att ingenting kommer hända egentligen, säger Saade skämtsamt.
- Jag har inte räknat med det. Men det ska bli kul att träffa mina vänner.


(Tack till Helin för tipset!)

LÄNK
//Celine

 


Postat av: Helin

hej igen.. ville bara säga att det har kommit upp videos på aftonbladet och expressen, när eric landar+intervjuer ;)

2011-05-16 @ 14:17:56
Postat av: evelina

hej! eric chattade idag på svt kl. 09.05



2011-05-16 @ 16:23:25

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: