Category: Artiklar | 2011-05-03 | 20:38:37

Sweden: Eric Saade and the glass cage

Düsseldorf, Germany -

Swedish heartthrob Eric Saade set his feet on the big stage in the Düsseldorf Arena rehearsing his infectious Popular. The song has reached No.1 in the Swedish charts already - will it be as successful in this year's Eurovision Song Contest? After convincing performances today, expectations are high!

Resten av artikeln hittar ni här.

//Marina


Postat av: Agnes<3

kolla gärna in min lilla tråkiga Saade blogg men snart ska bli bättre lämna gärna en kommentar men bara om ni HINNER! :)

2011-05-03 @ 21:51:24
URL: http://eriicsaadefan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejsan, Intressant blogg!



Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.



Hälsn.



Jessica

2011-05-04 @ 16:06:22
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
Postat av: Chrome

E det så det kommer se ut i Tyskland ? Isf kommer Eric att rocka Tyskland ur Europa ^^

Sverige har tur detta år en så länge...Söt, Snygg, Sjunger bäst, Ärlig osv med allt som har med Eric att göra :)

2011-05-04 @ 18:59:34

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: