Category: Övrigt | 2011-09-10 | 15:52:07

Kristallengalan och Camp Lingman

Det har tisslats och tasslats med Omar Rudberg under två dagar på Camp Lingman:) Överraskningen var ett faktum idag kl 20.10 när Omar gjorde entré med Eric på scenen på TV 3 i livesändning under Kristallengalan. Omar medverkar på campen och har åkt lite fram och tillbaka för kamerarep, klädprovning och genrep. Vilket jubel det blev! Vi är grymt stolta över vår nya stjärna och räkna med att ni kommer få se mer av Omar snart. Givetvis kommer Omar tillbaka ikväll för att fortsätta artistutbildningen här med oss och jag antar att ingen av deltagarna kommer gå och lägga sig innan han är tillbaka:)

Eric var hos oss idag på Campen och jag är otroligt glad och tacksam för hans superfina råd till eleverna på Camp Lingman. Det är så härligt att han berättar om just det vi pratat om under lektionerna fast jag och Eric inte ens hade pratat ihop oss innan! Vi tänker precis likadant när det gäller artisteri och utveckling, fantastisk person är han Eric, verkligen. De som säger annat känner han förstås inte och ödmjukare kille är svårt att hitta- det kan alla deltagare i Camp Lingman 2011 intyga, eller hur!? Att han dessutom inleder med att säga att han jobbat med mig som coach under alla talangtävlingar sedan han var 13 förstärker förstås även en viktig förtroende del i utbildningen, så tack världens bästa Eric Saade. SWAG!




Källa

//Celine




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: