Category: Artiklar | 2012-04-20 | 16:08:25

Marie Serneholt: "Jag ska ligga med en viss Saade!"

Marie Serneholt: "Jag ska ligga med en viss Saade!"

Maries Facebookstatus - och svaren!

Kan det vara så att
Marie Serneholt är lite sugen på Eric Saade? Enligt hennes Facebookstatus verkar det åtminstone så. "Jag ska ligga med en viss Saade ikväll #tillfredställt #skottiråttan", skrev sångerskan i sitt statusfält, och statusen väckte många reaktioner, både från vänner och artistkollegor - och Eric Saade själv! "Soft ;)" svarade han.

"Kostar 1495, glöm inte det", kommenterade Eric också skämtsamt, och syftade på uppståndelsen kring hans dyra backstagepass till sin turné. Så vad tror ni, är det något på G? Vi misstänker att det bara var en så kallad "Facerape", men vi kan ju i alla fall hoppas på ett nytt kändispar!

//Celine

Postat av: Cassie

Nej för faan!

2012-04-20 @ 16:52:03
Postat av: Stina

Faktiskt så är det inte sant. Maries kompisar skojade med henne. Det var iallafall vad jag har hört

2012-04-20 @ 17:29:44
URL: http://www.livetenligtstina.blogspot.com
Postat av: Rebecca

FUCK NO! Nohate, men de passar inte ihop så ;)

2012-04-20 @ 23:26:05
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: Annika

NEEEEEJ! Inte Marie av alla personer -.- Hoppas verkligen inte det är något på G mellan dem två.

2012-04-21 @ 16:01:56
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Amanda Andersson

Asså jag hoppas faaktiskt inte att han är ihop med Marie jag menar hon är ju typ 28 och han är ju bara 22 eller nåt och jag som håppades på att han skulle gå tillbaka till Molly igen. :(

2012-04-23 @ 17:32:35

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: