Category: Bilder | 2012-08-12 | 22:38:35

Bilder från Sommarkrysset

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är jag äntligen klar med alla bilderna som jag tog när Eric soundcheckade på Sommarkrysset. Det tog ett tag eftersom jag måste välja ut bilder, förminska bildstorleken för att det ska gå att ladda upp dom här på blogg.se och sätta dit mitt namn... Blir alltid lika förvånad när jag ser hur bra bilderna blir som jag tar :D Är det någon eller några bilder här som ni tycker lite extra mycket om? :) Bilderna från Lotta kommer imorgon. Jag har även en hel del andra inlägg jag ska ta itu med. Bland annat ska jag berätta lite vad som hände Backstage efter Sommarkrysset och självklart om kepsen som jag nämde i ett tidigare inlägg ;) 

Postat av: elin

gillade alla bilder riktigt mycket! sjukt fina, skarpa och jättebra :)

2012-08-12 @ 23:56:47
URL: http://canelin.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: