Category: Bilder | 2012-08-07 | 22:01:52

Bilder från Stockholm Pride

 
 
 
 
 
 
Älskar den sista bilden! Tycker den är så himla fin när allt är vitt och Eric ser så glad ut. Jag har verkligen hur mycket som helst att skriva om här på bloggen. Bland annat så har jag en liten sak att berätta angående kepsen Eric har på sig på den näst sista bilden ;) Jag har även en hel del bilder som jag tog med min systemkamera på Sommarkrysset och Lotta på Liseberg som jag ska försöka lägga upp imorgon. Som ni kanske förstår är jag otroligt trött efter alla dessa dagar med konserter och tidiga mornar, men jag jobbar så fort jag bara kan! Den nya designen är smått på ingång också. Det kommer dyka upp otroligt många inlägg nu, så se till att hålla utkik! ;) Fler bilder från Stockholm Pride hittar ni här


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: