Category: Spelningar/Signeringar | 2012-12-02 | 13:22:00

Helsingborg

 
 
 
 
 
 
Åh vilken underbar helg det har varit i Helsingborg. Jag har verkligen haft det sjuk roligt. Vill tillbaka nu på en gång! Var på invigningen av Helsingborg Arena i fredags och såg Eric uppträda med Hearts In The Air, Marching och Hotter Than Fire. Eric var lika grym som vanligt. Numret av Hotter Than Fire var så himla coolt för dom hade riktig eld på scenen. Måste bara nämna att Eric råkade spräcka sina byxor på scenen i slutet av en låt så han fick springa ut så fort han sjungit klart, haha! Dock såg jag inte när han spräckte byxorna, men jag fick höra det av mina kompisar. På lördagen åkte jag och mina kompisar till Kattarp för att se hur det ser ut där Eric växte upp som barn. Jätte mysigt litet område, men Eric skojade verkligen inte när han sa att det är åker efter åker efter åker där, haha. Men det var riktigt kul att få se hur det såg ut där :) Ännu en oförglömlig resa. Om ni vill läsa mer eller se fler bilder från resan kan ni göra det på min andra blogg celinealfredssons.blogg.se

Postat av: Anonym

är det erics hus bakom dig det blåa?:)

Svar: Ja! Erics mamma bor inte kvar där, men det var där han bodde när han var liten :)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-12-02 @ 14:41:19

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: