Category: Spelningar/Signeringar | 2012-12-09 | 23:28:00

Signeringen i Sollentuna

 
 
 
Hade en helt fantastisk dag igår! Måste nog ha varit den bästa signeringen jag varit på, tror jag :) Eric sjöng i alla fall 5 låtar; Hearts In The Air, Miss Unknown, Hotter Than Fire, acapella på Manboy och Marching. Därefter var det signering. Tror aldrig jag har fått prata med Eric så länge under en signering någonsin. Så underbart! Först signerade han DVDn och sen frågade jag om han kunde signera kepsen som jag fångade i somras. Innan jag hann säga vart jag fick den ifrån säger Eric: "det var på Pride va!?". Helt sjukt att han kommer ihåg det. Han kommer tydligen ihåg mer än vad man tror, haha ;) Jag filmade faktiskt alla låtar som Eric sjöng igår, men jag kommer tyvärr inte lägga upp dom, då man bara hör mig och mina kompisar stå och sjunga jätte falskt under alla låtarna, haha. Ska se om jag kan klippa ihop något, men vi får se. 

För övrigt var det en läsare som kom fram och hälsade och tog en bild med mig igår. Sjukt kul att få träffa er som läser bloggen! :D 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: